Takt og ish.studio slår seg sammen for å levere Go-To-Market tjenester
Nyheter

Takt og ish.studio slår seg sammen for å levere Go-To-Market tjenester

Takt og ish.studio har slått seg sammen for å styrke sin posisjon som et Go-To-Market-byrå. Med fokus på å bygge større pipelines og lengre runway for kunder.

Takt og ish.studio slår seg sammen: Vi bygger Go-To-Market-løsninger sammen

Takt og ish.studio har nå offisielt slått seg sammen for å ta neste skritt mot å bli et Go-To-Market-byrå. Dette partnerskapet kombinerer vår sterke kompetanse innen markedsføring og revenue management med ish.studio sitt ekspertise innen Webflow nettsider og no-code. Sammen har vi som mål å hjelpe selskaper med å bygge større pipelines, forlenge runway og drive reelle resultater – fra lansering til langsiktig suksess.


Hvorfor denne sammenslåingen?

Denne sammenslåingen er et naturlig steg for begge selskap. Vi har sett gjennom tidligere samarbeidsprosjekter at våre tilnærminger komplementerer hverandre på en perfekt måte. Takt har vært eksperter på å få selskaper til markedet på en effektiv og riktig måte, mens ish.studio har utmerket seg som Webflow Expert Partner innen nettsider. Nå, som ett samlet team, kan vi levere en helhetlig tilnærming der både marked og tjeneste går hånd i hånd.

Ved å slå oss sammen kan vi tilby en enda mer robust Go-To-Market-strategi til kundene våre. Vi tar ikke bare selskaper til markedet; vi sørger for at de blir der, vokser og trives. Det handler om mer enn bare en lansering – det handler om å bygge et solid fundament som skaper verdi på lang sikt.

Fra idé til lansering – og videre

Sammenslåingen gir oss en unik mulighet til å hjelpe både nye og etablerte selskaper med å ta neste skritt. Vi fokuserer på hele Go-To-Market-prosessen – fra de første stegene i å forstå markedet, målgruppe til å utvikle skreddersydde nettsider og lead verktøy som virkelig treffer, til revenue management som optimaliserer inntektene etter lansering.

Med dette nye samarbeidet kan vi hjelpe b2b selskaper med å bygge større pipelines og lengre runway – to nøkkelområder for selskaper som ønsker å vokse uten å måtte bruke opp alle ressursene for tidlig. Vi jobber både med selskaper som trenger en re-lansering, med de som er nye i markedet og ønsker å bygge en solid markedsposisjon fra dag én.


Vellykkede caser som viser veien videre

Vårt nye samarbeid er basert på erfaringene fra flere vellykkede prosjekter. Vi har allerede hjulpet selskaper som Omgi, Grend, og Evolve med å skape varige resultater gjennom målrettet Go-To-Market-strategi og revenue management.

  • Omgi kom til oss med et ønske om å bygge en solid markedsstrategi som skulle drive vekst, og gjennom en skreddersydd Go-To-Market-prosess har vi hjulpet dem med å få fotfeste i markedet .
  • Grend trengte en go-to-market re-lansering for å revitalisere sin posisjon, og med vår kombinerte ekspertise innen design og markedsstrategi har vi sørget for en vellykket ny start.
  • Evolve har vi hjulpet med å bygge en strømlinjeformet pipeline som sikrer at de når flere kunder, samtidig som de bygger dypere og mer langsiktige relasjoner.

Vi gjør det komplekse enkelt

For oss handler det ikke om å imponere med buzzwords. Det handler om å gjøre det komplekse enkelt og å fokusere på det som faktisk betyr noe for kundene våre – å skape resultater som varer. Sammenslåingen med ish.studio gir oss muligheten til å ta med oss det beste fra begge verdener og levere enda bedre løsninger til markedet.

Vi står klare til å hjelpe både etablerte selskaper som trenger et løft, og de som er i ferd med å lansere sine første produkter. Du får et Go-To-Market-team som ikke bare tar deg til markedet, men som også sikrer at du blir der og vokser over tid.

Book en 2 timers gratis workshop med oss, søknad finner du under.

Vekst workshop med Takt (gratis)

Workshopen er for b2b selskaper med en vekst-utfordring eller en ambisjon om å bruke teknologi for å skalere, forenkle eller forbedre salgsprosessen.

  • Identifisere mulighet for dere de neste 6-12 månedene
  • Identifiser dine GTM-strategier for å forstå selskapet
  • Utforske teknologi, strategi, løsninger og muligheter
  • Oppsummering med verdifulle anbefalinger for vekst
About Slider Image