Relansere NCL som Omgi med ny digitale platform
Omgi er eksklusive mikrohus designet av snøhetta og produsert i Norge for å tåle nordiske klima. Vi har jobbet tett med selskapet for å utvikle lansere deres nye produkter og merkevare gjennom en salgsfokusert nettside med lead-gen verktøy og oppsett av Hubspot CRM for smidig salgsprosess.
Da tidligere NCL (Nordic Compact Living) skulle relansere sin merkevare og introdusere nye mikrohus-modeller under navnet Omgi, ble vi engasjert for å bistå i hele prosessen – fra innsiktsarbeid og posisjonering mot proffmarkedet til utvikling og implementering av nye digitale verktøy for salg og markedsføring. Utfordringen var å skape en digital plattform som både utdannet potensielle kunder om de unike mulighetene Omgi tilbyr, samtidig som den effektivt bistår salgsarbeidet for en liten organisasjon
Stor pipeline og skalerbare digitale verktøy for vekst
I løpet av de første seks månedene etter lanseringen har nettsiden bidratt til å generere flere hundre millioner kroner i leads, godt koordinert med god PR og digital annonsering. Nettsiden er bygget med Webflow CMS og er fleksibelt strukturert for rask tilpasning og publisering av nytt innhold, som produktsider, artikler og kampanjesider. Malverk og databaser gjør det enkelt å gjenbruke innhold på tvers av ulike sider.
Vi har også utviklet fire forskjellige lead-genereringsverktøy som lar brukerne skreddersy sin egen hytte basert på preferanser, kalkulere kostnader, transport, finansiering og beregne potensiell avkastning (ROI) for proffmarkedet som jobber med utleie. Alt fra kontaktskjemaer og kalkulatorverktøy er integrert med HubSpot, og filtreres for å sikre en strukturert og effektiv salgsprosess.